خبری

ارزان ترین نرم افزار تعویض روغن

  • 1401 دی 10

ارزان ترین نرم افزار تعویض روغن

در این مقاله قصد داریم ارزان ترین نرم افزار تعویض روغن موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. ارزان ترین نرم افزار تعویض روغن در واقع به معنی بی کیفیت ترین نرم افزار نخواهد بود. در واقع بررسی می کنیم ارزنده ترین نرم افزار را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

ارزان ترین یا به صرفه ترین

در ابتدا باید در نظر داشته باشید که قیمت را بر حسب قابلیت و قدرت نرم افزار مقایسه کنید. ثروتمندان هیچگاه به ارزان بودن اهمیت نمی دهند آنها صرفا به دنبال پرداخت کمترین هزینه در ازای بیشترین بازدهی هستند. بنا بر این حتما دقت داشته باشید مبلغی که پرداخت میکنید باید به صرفه ترین نسبت به رقیبان و روش های مشابه باشد.

هزینه روش های قدیمی

در زمانی که این مقاله را برای شما می نویسیم هرینه چاپ دفترچه که معمولا سالانه پرداخت می کنید بیش از دو برابر هزینه ای است که یکبار برای خرید نرم افزار پرداخت می شود.

اما این دفترچه و کارت های تعویض روغن که معمولا هزار تایی چاپ میشود اکثرا مفقود و یا حیف و میل میشود چرا که مشتریان اکثرا دقت لازم در نگهداری آن ها را ندارند.

ارزان ترین نرم افزار تعویض روغن که با کمترین هزینه شما را به سمت پیشرفت چند برابری میبرد در حالی که قابلیت های ویژه ای نیز در اختیار شما قرار می دهد. بهترین روش در آمدزایی برای اتوسرویس ارائه ی خدمات بهتر و تبلیغ دهان به دهان است. حال با پرداخت هزینه ی کم به تمام این امکانات به راحتی دست می یابید.

  • ارسال پیامک یاد آوری
  • ارسال پیامک تبریک تولد
  • ارسال پیامک اطلاع رسانی
  • ثبت و نگهداری اطلاعات خودرو
  • تاریخچه تعویض روغن خودرو
  • CRM مختص اتوسرویس

 

خرید نرم افزار تعویض روغن

بدون شک با توجه به رشد چشم گیر تکنولوژِی و به روز شدن کسب و کارها داشتن چنین نرم افزار کامل و کاربردی به افزایش درآمد و بالا بردن هویت کارتان کمک خواهد کرد.

شما اتو سرویس کاران عزیز میتوانید برای مشاوره رایگان و اطلاع از نحوه خرید نرم افزار تعویض روغن لایت با پشتیبانی گروه لایت کمپانی در تماس باشید.

 

 


در صورت وجود مشکل با شماره 01144156021 تماس حاصل نمایید