دانستنی

نوبت دهی تعویض روغن

  • 1403 تیر 12

در عصر کنونی کسب و کار ها مدرن شدند مخصوصا بعد از دوران کرونا که مردم مجبور شدند با اینترنت نیاز های خود را برآورده کنند. قبلا نانوایی آنلاین معنایی نداشت اما امروز یکی از پر سود ترین مشاغل آنلاین است چون همه حوصله در صف ایستادن 6 صبح را ندارند. تعویض روغن نیز از این قاعده مستثنی نیست و مثل همه مشاغل دیگر به سمت آنلاین شدن و بروز شدن پیش میرود.

علاوه بر ابزر های فنی که نیازمند آپدیت شدن هستد، امروزه به تجهیزات جید تری مانند نرم افزار اتوسرویس نیاز دارید تا به عنوان یک تعویض روغن کار حرفه ای بتوانید کار کنید و از پیشرفت عقب نمانید. امروز میخواهیم 4 عامل مهم که باعث میشود شما در نوبت دهی تعویض روغن راحت تر عمل کنید را معرفی کنیم.

سایت تعویض روغن

یکی از مهم ترین ابزار ها برای اینکه کسب و ار تان را بروز کنید داشتن یک سایت است. سایت شما میتواند فقط یک سایت معرفی باشد و یا فقط آدرس و مشخصات و رزومه کاری شما را به عنوان یک تعویض روغنی ارائه دهد یا اینکه میتواند یک سامانه برای بهبود وضعیت و مدیریت تعویض روغن شما باشد.

شما میتوانید یک سایت زیبا با لوگو و برندینگ خاص داشته باشید که بر اساس نوع شغل شما طراحی شده و جلوه ای جدید به کسب و کار شما میبخشد. این سایت میتواند شامل دیتابیسی از اطلاعات تمام مشتریان شما باشد. اطلاعاتی اعم از نام مدل ماشین شماره تلفن آدرس و اینکه آخرین بار از چه برندی از روغن استفاده کرده و آیا راضی بوده یا نه اینطوری می توانید اطلاعات ارزشمندی از مشتریان تان داشته باشید و از آن در جهت رضایت بیشتر آنها استفاده کنید.

شما می توانید این سایت را به صورت فروشگاهی طراحی کنید و در کنار تعویض روغن حتی روغن م.ت.ر، روغن ترمز و ... را به صورت آنلاین به صورت تکی و عمده بفروش برسانید. این گونه یک فروش جانبی هم خواهید داشت. پس اگر تا کنون به عنوان یک مکانیک به داشتن سایت فکر نکرده اید، کمی بیشتر به مزایای داشتن سایت تعویض روغنی فکر کنید.

دفترچه اتوسرویس آنلاین

دفترچه اتوسرویس که همه ما میدانیم چیست و چه کاربردی دارد اما به طور خلاصه دفترچه اتوسرویس یک کارت کوچک است که هر بار که به تعویض روغنی می روید اطلاعات آن را به صورت دستی آپدیت میکنند و اطلاعات آپدیت شده را به شما میدهند.

اگر برای شما سوال است که در دفترچه تعویض روغن چه مینویسند، محتویات و اطلاعات موجود در دفترچه تعویض روغن شامل تاریخ - شماره کیلومتر کنونی - شماره کیلومتر سرویس بعدی - نوع روغن موتور میباشد. در این دفترچه ذکر میشود که چه مواردی تعویض و چه مواردی فقط چک شد.

لازم به ذکر نیست که این دفترچه همیشه گم میشود و وواقعا باید انسان مرتبی باشید که بدون گم کردن آن سری بعدی دقیقا سر کیلومتر مورد نظر به تعویض روغنی مراجعه کنید. برای اینکه این مشکل برطرف شود راهکار ساده اما کارآمدی تدبیر شده که آن ایجاد دفترچه اتوسرویس آنلاین است. این دفترچه هرگز گم نمی شود.

مزایای دفترچه تعویض روغن میتواند این موارد باشد:

  • نگهداری از آن ساده تر از دفترچه فیزیکی می باشد
  • درصورت گم شدن صدور آن با اطلاعات قبلی امکان پذیر است
  • هزینه تولید آن در مقیاس انبوه کمتر است
  • بروز تر است

نوبت دهی آنلاین تعویض روغنی

برای کسانی که اتوسرویس بزرگی دارند و میخواهند که مشتریان راضی و وفادار خود را از دست ندهند داشتن یک سیستم نوبت دهی منظم و دقیق بسیار مهم میباشد. اینک مشتری شما فراموش کند ماشینش الان به سرویس روغن موتور نیاز دارد یا نه بعید نیست پیش بیاید. مخصوصا در دنیای پرمشغله امروز.

شما به عنوان یک تعویض روغنی حرفه ای باید پیش دستی کنید و یادآور شوید که دارید به زمان تعویض روغن موتورتان نزدیک می شوید. میتوانید حتی پا را یک قدم فراتر بگذارید و به آنها یک تایم پیشنهادی برای مراجعه بدهید. این سیستم نوبت دهی میتواند متفاوت تر هم باشد. می توانید آن را به سایت تان متصل کنید- همان طور که خیلی از رقبا شما این کار را کرده اند- یک اس ام اس یادآوری ارسال کنید و از مشتریان تان بخواهید به سایت شما مراجعه کنند و یک نوبت رزرو کنند.

میتوانید در سیستم نوبت دهی روز های خالی و ساعت های خالی را پیشنهاد دهید و تایم های پر شده از قبل را هم با رنگ قرمز مشخص کنید. اینگونه مشتری شما یک تلنگر دریافت میکند که ماشینش نیاز به سرویس دارد و از شما متشکر میشود که در بین مشغله هایش این موضوع را یادآور شدید و به یک مشتری ثابت تبدیل می شود. همین گام های کوچک میتواند موجب یک جهش بزرگ در کسب و کار شما شود. به خودتان می آیید و ببینید که صاحب چند اوسرویس و چندین کارمند هستید.

نرم افزار مدیریت اتوسرویس

اینکه بخواهید اتوسرویس تان را به خوبی مدیریت کنید و مشتری هایتان را راضی نگه دارید کار دشواریست. چون به تنهایی نمی توانید با یک کاغذ قلم نام تمام مشتری ها را ثبت کنید و حساب کتاب کنید که چه کسی چه زمانی آمد چقدر از ماشینش استفاده میکند و چه زمانی باید برگردد.

این سیستم ممکن است برای 10 الی 50 مشتری ثابت جواب دهد ولی اگر شما دنبال مشتری های راضی و ثابت و مشتری های اضافه تر و جدید در هر اه هستید باید روش های سنتی را فراموش کنید و دست به روش های نوین بزنید. در دنیای استفاده از هوش مصنوعی و سیستم های کامپیوتر ی شما نباید نیاز به محاصبه با کاغذ و قلم و ماشین حساب باشید.

نرم افزار مدیریت اتوسرویس این امکان را به شما میدهد که بدون نیاز به هیچ ابزار جانبی دیگر به مشتریانتان زمان تعویض روغن شان را از طریق اس ام اسی و کاملا هوشمند اطلاع دهید. نرم افزار تعویض روغن کار لایت با داشتن هوش مصنوعی قوی و کارآمد به شما کمک میکند هرچه دقیق تر به مشتریان تنان اطلاع دهید که نیاز به مراجعه به اتو سروی دارند. 

نرم افزار کارلایت با داشتن پشتیبانی قدرتمند شما را از داشتن هرگونه واهمه از خرید و نصب نرم افزار مدیریت اتوسرویس رها میکند. فراموش نکنید برای پیشرفت باید با تکنولوژی همراه شد و نباید به روش های سنتی بسنده کرد.





برای مشاوره رایگان با شماره 09939092103 تماس حاصل نمایید