دانستنی

فرق بین نسخه ویندوزی و موبایل نرم افزار

  • 1401 بهمن 26

در این مقاله فرق بین نرم افزار ویندوزی و موبایل کارلایت را مورد بررسی قرار خواهیم می دهیم. تا مقایسه ای دقیق بین این دو نرم افزار را انجام دهیم و به شما کمک کنیم تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

 

بررسی پیش نیازهای فرق بین نرم افزار ویندوزی و موبایل

مهمترین مسئله ای که بین این دو نسخه تفاوت ایجاد میکند، پیش نیازهای آن است. به این صورت که نرم افزار ویندوزی تعویض روغن با توجه به امکانات بیشتری که ارائه میدهد نیازمند یک سیستم کامپیوتری خواهد بود. البته لازم به ذکر است که هر سیستم کامپیوتری که حتی قدرتمند هم نباشد توانایی اجرای این نرم افزار را خواهد داشت. چرا که نرم افزار ویندوزی به گونه ای طراحی شده که توسط هر سیستمی قابل اجرا باشد.

همچنین نرم افزار موبایل قابلیت اجرا روی تمام گوشی های هوشمند را داراست. برای استفاده از آن تنها نیاز به اتصال به اینترنت را دارید که قابل نصب برای تمام دستگاه های اندروید و آیفون خواهد بود.

لازم به ذکر است هر دو نسخه موبایل و ویندوز نیازمند اتصال به اینترنت در حین استفاده از نرم افزارها هستند. که البته این امر امروزه مسئله ای رایج در میان همه افراد می باشد. خوشبختانه امروزه همه در هر جایی دسترسی به اینترنت دارند.

 

امکانات نرم افزار ویندوزی و موبایل

در ابتدا باید بدانید تمام امکانات اساسی مورد نیاز یک تعویض روغن در تمامی نسخه ها نرم افزار کارلایت موجود می باشد. با این حال به علت قدرت بالای محاسبات در نسخه ی ویندوزی تعدادی امکانات اضافه در اختیار کاربران قرار میگیرد. از جمله انتخاب متن به صورت سفارشی برای ارسال پیامک های یادآوری.

همچنین تاریخچه ی تعویض روغن که به علت حجم بالای اطلاعات فقط در نسخه ی میندوزی دردسترس است.

برای جمع بندی کافی است بگوییم که نسخه ی ویندوزی قابلیت های شخصی سازی بیشتری را داراست. اما نسخه موبایل از تمام قابلیت های اساسی پشتیبانی میکند. مثل ارسال پیامک یادآور و ثبت آخرین کیلومتر و همچنین مشاهده اطلاعات تعویض روغن قبلی و یا مشاهده لیست مشتریان فعلی در تمام نسخه ها قابل استفاده است.

 

کدام نسخه ویندوزی یا موبایل ؟

در نهایت باید بگوییم هر دو نسخه اکثر نیازهای شما را برآورده میکند. و یا حتی نسخه های موجود از شرکت های دیگر نیز نیازهای اولیه شمارا برطرف می سازد. اما اگر به دنبال ارزانترین نسخه نرم افزار هستید، نسخه موبایلی به سادگی پاسخگوی نیازهای شماست.

اما اگر امکان استفاده از کامپیوتر و یا لپ تاپ در محل کار خود را دارید، بی شک نسخه ویندوزی با کمی هزینه اضافه تر بیشترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد.

گروه طراحی سایت و اپلیکیشن لایت کمپانی همواره در تلاش است تا نگرانی های شما در انتخاب بهترین گزینه را بر طرف نماییم. بنابراین کارشناسان ما آماده اند تا به صورت رایگان به شما مشاوره دهند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای ارتباط با ما اینجا کلیک کنید.

 

 

 


در صورت وجود مشکل با شماره 01144156021 تماس حاصل نمایید