دانستنی

تاریخچه تعویض روغن خودرو

  • 1401 آذر 05

در این مقاله درباره ی یکی از بهترین قابلیت های نرم افزار مدیریت اتوسرویس کارلایت صحبت می کنیم. همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در حیطه ثبت تاریخ تعویض روغن خودرو به شما بدهیم.

تاریخچه تعویض روغن خودرو چیست

در برگه تاریخچه تعویض روغن خودرو شما میتوانید تمامی دفعاتی که یک خودرو به تعویض روغن مراجعه کرده را مشاهده کنید. در این فرم اطلاعات دیگری از قبیل تاریخ مراجعه،کیلومتر مراجعه،نوع روغن مصرفی (توضیحات) را مشاهده کنید.

فروش خودرو

مسئله ای در هنگام فروش خودرو های لوکس و کاملا مشخص است، مسئله مراجعه به نمایندگی می باشد. به این صورت که هنگام فروش خودرو، خریدار به نمایندگی مراجعه می کند تا بفهمد فروشنده چه زمانی سرویس های خودرو را انچام داده است. و همینطور تعمیرات در چه زمانی با چه لوازمی صورت گرفته است.

تصور کنید اگر اتوسرویس شما قابلیت ثبت وقایع را داشته باشد و به صورت سندی قابل استفاده در اختیار شما قرار دهد. مشتری دیگر نیاز به مراجعه نمایندگی نخاهد داشتو مسلما باعث افزایش فروش شما میشود.

نقطه مقابل آن را در نظر بگیرد، اگر اتوسرویس های دیگر این قابلیت را داشته باشند ولی شما نداشته باشید مشتری به اجبار باید به تعویض روغن دیگری مراجعه کند تا در فروش خودرو به مشکل برنخورد.

مکانیک

یک سوال متداول، زمانی که نیازمند تعمیر موتور خودروی خود می شوید این است که در چه فواصل کیلومتری روغن خودرو تعویض شده و همچنین از چه روغنی استفاده شده است؟

این مسئله معمولا با پاسخ تقریبی همراه است. اما از این که مشتری قدرت دریافت پاسخ دقیق را دارد حتی اگر استفاده ای نداشته باشد باعث دلگرمی آن خواهد شد.

روال مصرف

از لیست حاضر میتوان دریافت که روال مصرف یک خودرو به چه صورت است و یا در حین مصرف مشتری به خودروی خود رسیدگی لازم را داشته است و یا اینکه با فاصله زمانی و کیلومتری زیاد به تعویض روغن مراجعه میکند.

از این لیست میتوانید با توجه به مراجعه ی به موقع مشتری و همچنین قدیمی بودن آن هدیه ای اهدا کنید یا سرویس بعدی را با تخفیف بیشتری انجام دهید.


در صورت وجود مشکل با شماره 01144156021 تماس حاصل نمایید