آموزش نرم افزار ویندوز

پشتیبانی نرم افزار تعویض روغن کارلایت

  • 1402 اردیبهشت 16

هدف این مقاله معرفی انواع پشتیبانی نرم افزار کارلایت خواهد بود. به عبارت دیگر، بگوییم چگونه در کنار شما هستیم تا بدون مشکل به استفاده از نرم افزار بپردازید. لازم به ذکر است مرحله اول برای حمایت و پشتیبانی از کاربران نرم افزار مدیریت اتوسرویس کارلایت، آموزش صحیح به آن ها است که در این مقاله به آن می پردازیم.

یکی از عوامل اصلی تبدیل شدن به بهترین نرم افزار مدیریت اتو سرویس، خدماتی است که پس از خرید نرم افزار ارائه می دهیم. در واقع اگر از طریق فرم ثبت نام خرید نرم افزار اقدام کردید، یک بسته ی پستی دریافت خواهید کرد که حاوی تمام مواردی که در ادامه ی مقاله می خوانید، خواهد بود. بنابراین اگر برای مثال دفترچه ی راهنما را دریافت نکردید، جای نگرانی نیست. چراکه به زودی به دست تان خواهد رسید.

پشتیبانی تلفنی نرم افزار کارلایت

در مرحله اول باید به اطلاع شما برسانیم، که حتی قبل از خرید نرم افزار اتو سرویس کارلایت، از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند می شوید تا خرید خود را با خیال راحت انجام دهید. همچنین از لحظه ی شروع به ثبت نام کارشناسان کارلایت در کنار شما خواهند بود. هرچند آموزشی به نام نحوه خرید نرم افزار مدیریت اتو سرویس کارلایت در اختیار شما قرار دارد، اما پس از خرید نرم افزار، آموزش های زیادی برای استفاده از نرم افزار مدیریت اتو سرویس کارلایت در اختیار شما قرار داده می شود که البته اکثر کاربران به علت سادگی کار با کارلایت، حداکثر یکبار به آن ها مراجعه می کنند. ولی در حین استفاده، شما می توانید با تلفن پشتیبان خود در هر ساعتی از روز تماس بگیرید و از راهنمایی موردنیاز خود بهره مند شوید.

پشتیبانی بر پیام رسان ها

کارشناسان کارلایت در اکثر پیام رسان های معتبر حضور دارند تا در صورت نیاز به همراه آموزش تصویری برای راهنمایی شما وارد عمل شوند.

تیکت

مهمترین پیام رسان نرم افزار مدیریت اتو سرویس کارلایت، امکان ثبت تیکت در پنل مدیریت کاربران است که تحت هر شرایطی دسترسی آن برای شما فعال خواهد بود. در ثبت تیکت، شما نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نخواهید داشت و حتی نیاز به دسترسی به نرم افزار هم پیدا نخواهید کرد.

اتصال از راه دور

کارشناسان پشتیبانی نرم افزار مدیریت اتو سرویس کارلایت با استفاده از نرم افزارهایی همانند Aney Desk که به همراه پکیج آن برای شما نصب خواهد شد، می توانند به نرم افزار و سیستم شما دسترسی داشته باشند و مشکل را برطرف کنند. برای اتصال از راه دور نرم افزار جانبی توسط کاربر باز می شود و در صورتی که اجازه دسترسی داده شود کارشناسان کارلایت برای مدت کوتاهی دسترسی به سیستم کاربر خواهند داشت.

مراجعه ی حضوری

در صورتی که برای کاربر مقدور باشد، با هماهنگی قبلی کارشناسان ما در محل اتو سرویس حضور پیدا می کند تا افتخار آن را داشته باشیم که از نزدیک برای برطرف کردن مشکلات شما اقدام کنیم.

آرشیو مقالات

در همین سایت که درحال خواندن مقاله هستید، مقالات آموزشی و یا سوالات متداول وجود دارد که کاربران با مراجعه به آن ها اطلاعات بسیار خوبی دریافت می کنند. روش کار به این صورت است که اگر مشکلی از طرف کاربران چندین بار گزارش شود، ابتدا سعی در ساده سازی بیشتر نرم افزار در آپدیت بعدی می شود. سپس مقاله ای برای مراجعه ی راحت کاربران نوشته و به آن ها اطلاع رسانی می شود. یکی از دلایلی که این نرم افزار به ساده ترین نرم افزار مدیریت اتو سرویس تبدیل کرده، همین مورد می باشد.


اینستاگرام

در صفحه اینستاگرام کارلایت اکثرا پرسش و پاسخ به طور مکرر تکرار می شود همچنین سریع ترین اطلاع رسانی را نیز خواهید دید. البته همواره از طریق پیام مستقیم نیز می توانید پاسخ سولات خود را دریافت کنید.

آموزش

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، آموزش های بسیاری را می توانید دریافت کنید که در استفاده از نرم افزار به هیچ وجه دچار مشکل نشوید. این آموزش ها تمام سوالات شما را پوشش خواهد داد. پیشگیری بهتر از درمان است. ما هم سعی کردیم به روش های مختلف قبل از اینکه سوالی برای شما به وجود بیاید به آن پاسخ دهیم. حال به انواع آموزش هایی که در اختیار شما قرار می گیرد، می پردازیم.

آموزش ویدیویی

هنگامی که پکیج نرم افزار مدیریت اتو سرویس کارلایت را دریافت می کنید، یک مجموعه ی آموزش ویدیویی به صورت DVD در اختیار شما قرا می گیرد. البته این آموزش ها را در صفحه آپارات و اینستاگرام و همچنین همین سایت می توانید دریافت کنید.

دفترچه راهنما

در هنگام خرید نرم افزار مدیریت اتو سرویس کارلایت، یک دفترچه راهنما دریافت می کنید که به صورت فیزیکی همیشه در دسترس شما قرار می گیرد و در صورت نیاز می توانید در لحظه به آن مراجعه کنید.

مقالات آموزشی

در داخل همین سایت در این صفحه شما به مقالات آموزشی بسیاری دسترسی پیدا می کنید که سوالات متداول را نیز می توانید در بین آن ها دریافت کنید.

آموزش حضوری و تلفنی

به محض خرید نرم افزار مدیریت اتوسرویس کارلایت کارشناسان پشتیبانی با شما تماس خواهند گرفت تا راهنمایی اولیه که شامل مطالب همین مقاله نیز خواهد شد را به شما ارائه دهند. کارشناسان کارلایت از لحظه اول ورود شما به جمع کاربران کارلایت در کنار شما خواهند بود و تا موفقیت شما در ارائه خدمات و کسب درآمد بیشتر از اتوسرویس در کنار شما خواهند ماند.

نتیجه

برای خرید و دریافت مشاوره رایگان نرم افزار مدیریت اتو سرویس کارلایت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و ادامه ی فرآیند را به ما بسپارید.


در صورت وجود مشکل با شماره 01144156021 تماس حاصل نمایید