دانستنی

ساده ترین نرم افزار اتوسرویس

  • 1401 آذر 14

ساده ترین نرم افزار اتوسرویس

عنوان این نوشتار به صفت ساده ترین اشاره کرده است اما همین ابتدا خاطر نشان می کنیم که ساده ترین به معنی ناکار آمد نیست. درر واقع نرم افزار مدیریت اتوسرویس کارلایت کامل ترین و قدرتمند ترین نرم افزار تعویض روغن است. و این سادگی در استفاده از نرم افزار است و نه قابلیت های آن.

در ادامه این مقاله در رابطه با دلیل طراحی این نرم افزار به شکل ساده ترین نرم افزار تعویض روغن صحبت می کنیم و بیان می کنیم چگونه به این هدف ها رسیده ایم.

چرا ساده ترین؟

در طراحی نرم افزار کارلایت برای مدیریت اتوسرویس یک مسئله کاملا واضح بود این نرم افزار برای سرویس کار ها طراحی شده پس باید ساده ترین کاربری را داشته باشد.

اتوسرویس ها وقت خیلی زیادی برای ثبت وقایع تعویض روغن خود در نرم افزار ندارند. مسلما صرف زمان کمتر به راحتی کار اتوسرویس کمک میکند. و خلاصه کلام این است که نرم افزار میریت اتوسرویس باید باری از دوش سرویس کار بردارد نه این که باری به ان اضافه کند.

سادگی در شروع

قبلا مقاله های تحت عنوان کار کردن با کارلایت سخته؟ را منتشر کردیم که در ان توضیح کاملی راجب سادگی کار با برنامه ی مدیریت اتوسرویس کارلایت داده ایم.

اما واجب است در این مقاله هم بخش کوتاهی در رابطه با این مسئله بیان کنیم. پس از خرید نرم افزار و نصب به محض باز کردن آن با تصویر زیر مواجه می شوید که تحت عنوان فرم هوشمند از آن استفاده میشود.

 


در این فرم دسترسی کامل به بخش های مورد نیاز و پر استفاده نرم افزار برای شما محیا شده است.

ولی جالب این است که اکثرا استفاده خاصی از آن ها به غیر از مواقع نیاز نیست. تنها چیزی که در آن کامل مشخص است و پر مصرف است وارد کردن پلاک است.

به محض ورود خودرو و انجام سرویس های آن پلاک خودرو را وارد کرده و نرم افزار شمارا به مرحله بعدی راهنمایی میکند.

در این قسمت دو حالت رخ میدهد:

  1. خودرو قبلا ثبت نشده و شما مشخصات کامل خودرو و مشتری را وارد می کنید.
  2. خودرو قبلا ثبت شده و فقط کیلومتر فعلی و بعدی را نیاز دارد تا کار تمام شود.

طراحی کاربری

در طراحی نرم افزار مدیریت اتوسرویس کارلایت از منوی شناور برای دسترسی به تمامی بخش ها استفاده شده تا کار را برای سرویس کار ساده کند.

همچنین فرم ها و ورود اطلاعات کاملا بررسی می شود تا اشتباهی باعث ایجاد مشکل در نرم افزار نگردد. بنابراین بدون نگرانی سرویس کار می تواند با نرم افزار به سادگی کار کند.

مسئله مهم دیگری که در طراحی بیش از بقیه ی موارد کاربرد دارد مسئله ی قابل پیش بینی بودن است. نرم افزار مدیریت اتوسرویس کارلایت به گونه ای طراحی شده است که به سادگی می توان آن را حدس زد و نیاز به مراجعه به راهنما ندارد تا روند کار را متوجه شوید.

همراهی در آموزش

زنانی که هر کدام از پکیج های نرم افزار تعویض روغن کارلایت را خریداری می کنید به همراه آن پکیج های آموزشی متنوعی در اختیار شما قرار داده می شود. این آموزش ها به صورت حضوری و ویدیویی و دفترچه راهنما و همچنین آموزش تلفنی در اختیار شما قرار می گیرد تا به هیچ وجه سختی در یادگیری و یا کار با نرم افزار نداشته باشید.

تیم قدرتمند لایت کمپانی در کنار شما هستند تا نرم افزار مدیریت اتوسرویس را هوشمند تر و ساده تر کنند و در صورت بروز مشکل فنی به سرعت وارد عمل شده و هر مشکلی را برطرف میکنند. همچنین گروه لایت همواره برای پشتیبانی شما حاضرند تا در استفاده نرم افزار دچار مشکلی نشوید.

 

 

 

 


در صورت وجود مشکل با شماره 01144156021 تماس حاصل نمایید