دانستنی

امنیت اطلاعات مشتریان اتو سرویس

  • 1402 خرداد 21

نیت اطلاعات مشتریان اتو سرویس

در این مقاله با توجه به تجربه کاری ما لازم دانستیم که به یکی از سوالات متداول کاربران اتو سرویس که از نرم افزار تعویض روغن کارلایت استفاده میکنند پاسخ دهیم.

واقعا اطلاعاتی که کاربران در نرم افزار کارلایت وارد میکنند به کجا می رود؟ آیا این اطلاعات در دست افراد ناشایست قرار خواهد گرفت؟

 

ذخیره اطلاعات مشتریان اتوسرویس

اطلاعاتی که کاربران در نرم افزار کارلایت وارد میکنند تنها در داخل سیستم خود کاربر قرار خواهد گرفت. بنابراین در همین ابتدا به پاسخ سوال رسیدیم. در واقع اطلاعات مشتریان شما به جز خود کاربر، اصلا در دسترس شخص دیگری نیست که بخواهد مورد سؤاستفاده قرار بگیرد.

 

عواقب ذخیره در سیستم

امنیت اطلاعات مشتریان اتو سرویس مسئله بسیار مهمی است. چرا که ممکن است مشتریان از شما برای در اختیار گذاشتن شماره همراه شخصی آن ها در اختیار دیگران شاکی شوند. بنابراین امنیت اطلاعات مشتریان امر مهمی است که در هیچ صورت راضی نمیشویم که در مورد آن کوچکترین ریسکی را بپذیریم.

 

امکان حذف اطلاعات مشتریان اتوسرویس

در همین حین باید در نظر داشته باشیم اگر چه اطلاعات فقط در دست کاربر است که این امرما را به هدفمان برای حفظ اطلاعات میرساند. ولی اگر سیستم کاربران دچار مشکل شود و این مشکل باعث شود تا هارد دیسک معیوب شود یا به عبارت دیگر اطلاعات به طور کامل حذف شود.

گروه کارلایت مسئولیت حفظ این اطلاعات را بر عهده کاربران گذاشتند اما این به آن معنا نخواهد بود که این مسئله تبدیل به ضعف نرم افزاری برای نرم افزار مدیریت اتو سرویس کارلایت شود.

 

قابلیت پشتیبان گیری

در نرم افزار مدیریت اتو سرویس کارلایت در بخش تنظیمات در منوی شناورفرمی برای پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات برای کاربران درنظر گرفته شد. به کمک همین فرم کاربر میتواند اطلاعات را در یک فضای قابل اطمینان یا حتی در درایو دیگر ذخیره کند تا در صورت بروز مشکل هیچ اطلاعاتی از بین نرود.

لازم به ذکر است که حتی نباید نگران این مسئله باشید که شاید فراموش کنید که پشتیبان را انجام دهید. چرا که کارلایت این کار را نیز خودکار کرده است!

 

نرم افزار مدیریت تعویض روغنی

اگر هنوز از دفترچه سرویس کاغذی، استفاده می کنید و هزینه های گزاف چاپ دفترچه ای که همیشه در دسترس نیست را پرداخت می کنید، یک پیشنهاد عالی برای شما داریم. با خرید نرم افزار اتوسرویس کارلایت کار را برای خود و مشتریانتان آسوده کنید.

اولین نگرانی کاربران جهت خرید نرم افزار، فاقد امکانات مورد انتظار از نرم افزار ، نوع خدمات پشتیبانی نرم افزار می باشد، که این امری طبیعی است. گروه نرم افزاری لایت کمپانی این اطمینان خاطر را به مشتریان خود می دهد که همراه و پشتیبان خوبی برای کاربران خواهد بود و این نتیجه اعتماد شما به ماست.



در صورت وجود مشکل با شماره 01144156021 تماس حاصل نمایید