دانستنی

کار کردن با کار لایت سخته!

  • 1401 آذر 05

کار کردن با کارلایت سخته؟

سوالی که اکثر مشتری های نرم افزار مدیریت اتوسرویس کارلایت قبل از خرید نرم افزار می پرسند.

آیا واقعا کارکردن با کارلایت سخته؟ در این مقاله سعی داریم پاسخ این سوال را با مثال واقعی بررسی کنیم.

طراحی ساده کارلایت

در ابتدا به سراغ طراحی نرم افزار می رویم. دز صورت کار از آنجا شروع شده است.

در مقاله دیگری به نام زندگی با "اتوسرویس" این مسئله بارها بیان شده است،که اتوسرویس کارها نیازمند به یک نرم افزار مدیریت اتوسرویس دارند که ساده باشد و در عین حال این نرم افزار ساده باید کار آمد باشد.

در طراحی نرم افزار کارلایت به زیبایی در عین سادگی توجه زیادی شده تا به هدف زیباترین نرم افزار تعویض روغن نزدیک شود.در نهایت باید گفت اوتماتیک کردن مراحل انجام کار همچنین استفاده از فونت و رنگ بندی مناسب برای خوانایی، همچنین در دسترس بودن ساده تمام بخش ها با استفاده از منوی شناور کار را برای سرویس کار راحت کرده است. پس از آن در طراحی نرم افزار های جدا شونده استفاده شده تا برای مصا

فرم هوشمند

 

همانطور که در تصویر میبینید در نرم افزار کارلایت فرمی تحت عنوان فرم هوشمند طراحی شده تا دسترسی شمارا به موارد پر مصرف بسیار ساده کند.

در این فرم شما به اطلاعات کامل در مورد میزان شارژ پنل و همچنین تعداد پیامک هایی که برای یاد گیری باید ارسال کنید دسترسی دارید.

از همه مهمتر در این فرم یک پلاک خودرو را مشاهدهمی کنید که واضح برای ورود پلاک خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. تنها کاری شما انجام میدهید وارد کردن پلاک خودرویی است که در آن لحظه وارد اتوسرویس شما شده است. سپس نرم افزار مدیریت اتوسرویس کارلایت با توجه به شرایط شما را به فرم بعد منتقل می کند که در این لحظه دو اتفاق ممکن است رخ دهد:

الف)خودرو برای اولین بار در نرم افزار وارد شده که باید اطلاعاتی از قبیل نام خودرو شماره همراه و همچنین کیلومتر خودرو وارد شود تا دفعات بعد از ورود اطلاعات تکراری جلوگیری شود.

ب)خودرو قبلا ثبت شده و شما فقط کیلومتر فعلی و کیلومتر بعدی را در آن وارد میکنید.

به همین سادگی دیگر نیاز به انجام عمل دیگری نخواهی بود و اطلاعات تماما هوشمند پردازش میشود.

پیش نیاز کار با نرم افزار

برای کار با این نرم افزار نیاز به هیچ دانش خاصی نیست. همانطور که بار ها گفتیم نرم افزار اتوسرویس کار لایت تمام کار ها را به صورت اتوماتیک انجام میدهد.

اما برای کار کردن با نرم افزار نیاز مند کسی که آشنایی با کامپیوتر خواهد بود. ولی این آشنایی آنقدر کم است فقط در حد تایپ کرن و کلیک کردن بسنده میکند.

در نتیجه نیاز خاصی به پیش نیاز ها نخواهید داشت به جز کار کردن ساده با کامپیوتر و موبایل که امروزه اکثرا از آن بهره مند هستند.

تعدادی از مشتریان نرم افزار مدیریت اتوسرویس کارلایت فقط دارای سواد خواندن و نوشتن هستند. که گروه لایت کمپانی به داشتن چنین مشتری هایی با انگیزه بسیار افتخار می کند و شرایط ویژه ای را برای آن ها در نظر می گیرد.

آموزش پیش نیاز ها

کمی پیش در ارتباط با پیش نیازها برایتان گفتیم. در ضمن برای کمک بیشتر مرکز آموزشی راه اندازی شده که در اختیار عموم قرار دارد. با نام لایت کالج شتاخته می شوید که همه ی افراد می توانند برای کسب اطلاعات کامپیوتری به آن ماجعه و به صورت رایگان آموزش ببینند برای وارد به سایت اینجا کلیک کنید تا رایگان آموزش ببینید.

آموزش ویدوئی

برای همه پکیج های نرم افزاری یک سری کامل از فیلم های آموزشی ارسال می شود. در این ویدئو ها شما با تمامی جزئیات و کارکردن نرم افزار آشنا خواهید شد.

از آنجایی که ویدئو توانایی ارائه مطالب به صورت تصویر دارد به سادگی به صورت لمس تمامی آموزش ها را درک می کنید و در استفاده از نرم افزار به هیچ مشکلی بر نمی خورید.

دفتر چه راهنما

بعد از تماشای فیلم ها شما یک دفترچه راهنمای تصویری در اختیار دارید. که به صورت فیزیکی بر روی میز کار شما قرار دارد. در صورتی که آموزش را فراموش کرده باشید به راحتی راهنمای قدرتمندی در کنار شما همانند یک دستیار به کمک شما می آید.

 

 


در صورت وجود مشکل با شماره 01144156021 تماس حاصل نمایید