دانستنی

فایده خرید نرم افزار اتوسرویس

  • 1401 آذر 05

فواید خرید نرم افزار اتوسرویس

در این مقاله سعی داریم در رابطه با فواید خرید و استفاده از نرم افزار اتوسرویس کارلایت صحبت کنیم. در نظر بگیرید هر پیشرفتی و حتی کار ساده استفاده از نرم افزار کارلایت نیازمند صرف وقت و انرژی است. ولی سوال که مطرح میشود این است که مقدار انرژی و زمانی که در استفاده از نرم افزار مصرف می شود چه میزان پیشرفت و سودمندی به همراه دارد.

مصرف انرژی

در مقاله ای تحت عنوان ساده ترین نرم افزار اتو سرویس، درباره سادگی کار با نرم افزار کارلایت مطالب زیادی را در اختیار شما قرار داده ایم.

در نهایت تنها کاری که باید هنگام استفاده از نرم افزار انجام دهید این است که، شماره پلاک خودرو را وارد کنید. مرحله دوم عدد کیلومتر بعدی را وارد کنید و تمام! همان طور که گفته شد تلاش کرده ایم تا کمترین انرژی و زمان را صرف کنید تا به هدف خود برسید.

به طور خلاصه می توان گفت پس از مدتی برای هر خودرو حداکثر یک دقیقه زمان صرف می کنید. بنابراین این کمترین زمان و انرژی ممکن برای پیشبر کارتان است.

فواید استفاده از کارلایت

نرم افزار اتوسرویس کارلایت قابلیت ها و امکانات زیادی را دارا می باشد. که در این مقاله کمتر درباره آن ها صحبت کرده ایم. هر قابلیتی که در نرم افزار اتوسزویس قرار گرفته با هدف اینکه برای شما فایده و سودی به همراه داشته باشد، ساخته شده است. حال در این نوشتار درباره تاثیراتی که نصب و راه اندازی نرم افزار اتوسرویس کارلایت بر روی کسب و کار شما خواهد داشت صحبت می کنیم.

مراجعه بیشتر مشتریان

یکی از اصلی ترین راه های افزایش درآمد اتوسرویس ها مراجعه به موقع مشتریان است. قابلیت یادآوری نرم افزار کار لایت باعث می شود تا مشتری به موقع به اتو سرویس مراجعه کند. که در این صورت مشتری در فواصل کمتری به اتوسرویس مراجعه کرده و کاملا مشخص است، تعداد دفعات بیشتر مراجعه سود بیشتری را نصیب اتوسرویس خواهد کرد.

تبلیغ رایگان کسب و کار شما

همانطور که در مقاله بهترین تبلیغ برای اتوسرویس گفته شد، بهترین راه برای تبلیغ، روش تبلیغ "دهان به دهان" است. یه این صورت که مشتریان شما برای کسب و کار شما تبلیغ می کنند. با نرم لفزار اتو سروی کارلایت خدمن نوینی به مشتریان خود ارائه می دهید. همانند: پیامک تشکر،،،،، پیامک یاداوری، تبریک، ...قابلیت شخصی سازی. با به روز کردن خدمات خود مشتریان را راضی می کنید و آنها شما را به اطرافیان خود معرفی می کنند. به همین راحتی مشتری جدید کسب می کنید.

بهترین دستیار سرویس کار

نرم افزار کارلایت در واقع یک دستیار فوق العاده برای سرویس کار است که به جز کارهای فیزیکی تقریبا تمام کارهای دیگر را انجام می دهد. موارد زیدی برای یک سرویس کار وجود دارد که به آن نیاز پیدا می کند. ولی عملا انجام دادن ان برایش غیرممکن است.

برای مثال تصور کنید مشتری به دلایل مختلفی نیاز دارد بداند در سال گذشته چندبارف در چه تاریخ هایی، در چه کیلومتری برای انجام چه کاری به اتوسرویس مراجعه کرده است. دلایلی همانند بررسی خودرو هنگام فروش یا تعمیر موتور این نیاز را ایجاد می کند که نرم افزار کارلایت در تاریخچه خودرو با یک شماره پلاک تمام این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

مسئله ای دیگر اطلاع از تاریخچه مراجعه قبلی، کیلومتر قبلی و ی روغنی که معمولا برای خودرو استفاده می شد. و بسیاری موارد دیگر به راحتی در اختیار سرویس کار قرار می گیرد.

نتیجه گیری

فایده خرید نرم افزار اتوسرویس کارلایت، از آسان کردن کار سرویس کار آغاز می شود تا افزایش درآمد و زیاد شدن تعداد مشتریان ادامه پیدا میکند.تمام این موارد در حالی است که هزینه ای را که بابت خرید این نرم تفزار پرداخت می کنید کمتر از یکبار چاپ دفترچه است که سالانه پرداخت می کنید.

 

 


در صورت وجود مشکل با شماره 01144156021 تماس حاصل نمایید