دانستنی

زیبا ترین نرم افزار اتوسرویس

  • 1401 آذر 05

زیبا ترین نرم افزار اتوسرویس

نرم افزار کارلایت بی شک یکی از زیبا ترین نرم افزارهای تعویض روغن است. در این مقاله قصد داریم بگوییم چرا این نرم افزار زیبا ترین نام برده شده و اصلا چرا نرم افزار باید زیبا باشد.

زیبایی نرم افزار

اولین مسئله ای که باید برای رسیدن به کلمه ی زیباترین از آن استفاده کرد مقایسه با دیگر نرم افزار ها است. با یک جست و جوی ساده در گوگل میتوان بقیه ی نرم افزار های موجود در بازار را دید و همچنین تصویر محیط نرم افزار های دیگر را مشاهده کرد.

شرکت لایت کمپانی وظیفه طراحی این نرم افزار را به صورت حرفه ای برای راحتی و پسشرفت شما بر عهده گرفته است. در ادامه مقاله از تصمیمات طراحان برای نرم افزار و دلایل آن را با شما در میان میگذاریم.

تغییر ظاهر در آپدیت

قبل از هرچیزی نرم افزار تعویض روغن کارلایت در هر بار به روزرسانی اتوماتیک با توجه به شرایط، تغییری در رنگ بندی و یا ظاهر نرم افزار می دهد. این مسئله باعث ایجاد تنوع برای کاربران میشود و ازتکراری و خسته شدن جلوگیری می کند. اولین نقطه قوت این نرم افزار همین تغییر ظاهر در آپدیت ها می باشد.

صفحه خوش آمد گویی

در شروع نرم افزار با یک صفحه ی جذاب رو به رو میشوید که وظیفه ی بررسی شرایط و همچنین تست قسمت های مختلف را بر عهده دارد.

بعضی از نرم افزارهای اتوسرویس از این صفحه به صورت مختصر بهره می برند. ولی نرم افزار کارلایت استفاده مخصوصی از این صفحه در هنگام ورود کرده است که در این مقاله فرصت صحبت راجب آن نمی شود.

طراحی منو

در نرم افزار اتوسرویس کارلایت از منوی کشویی استفاده شده است تا ظاهر نرم افزار همانند نرم افزار های سطح اول جهانی همانند مایکروسافت باشد. در سمت چپ نرم افزار منویی همانند تصویر وجود دارد که قابلیت جمع شدن دارد تا فضای بیشتری برای نرم افزار ایجاد کند.

رنگ

در حال حاظر نرم افزار از رنگ های خنثی همانند خاکستری استفاده شده. تا از خستگی هنگام کار با نرم افزار جلوگیری شود. البته در آپدیت ها اگر نیاز به تغییر رنگ باشد معمولا از رنگ روشن استفاده می شود تا مراقبت از چشمان شما را به یاد داشته باشیم.

نمودار و گجت ها

در نرم افزار تعویض روغن کارلایت که زیباترین نرم افزار حال حاضر است. از نمودارها و گجت های بسیار زیادی برای ایجاد رابطه بصری بهتر استفاده شده است. قدرتمند ترین نرم افزار تعویض روغن باید قابلیت نمایش سریع را به مشتری با علامت هایی مثل کیلومتر شمار داشته باشد. تا کاربر در یک نگاه به هدف خود برسد.

طراحی ظاهری

در انتخاب فونت و نحوه طراحی دکمه ها و همچنین بسیاری موارد دیگر از جمله طراحی جدول ها و خوانایی و... سعی شده از متد های به روز دنیا و در سطح نرم افزار های جهانی استفاده شود همچنین به عنوان بهترین نرم افزار های دنیا تمامی فرم ها یه صورت فرم مجزا در اختیار کاربر است. در مرحله ی اول فرم داخل نرم افزار نمایش داده میشود ولی در صورتی که کاربر فرم را به سمت بیرون نرم افزار بکشد فرم جدا شده و مجزا کار می کند.

چرا زیبایی

نرم افزار تعویض روغن کارلایت به دلایل مختلفی اهمیت گسترده ای به زیبایی داده است.

1.اول از همه به عنوان رزومه در لایت کمپانی همیشه به زیبایی و سادگی کار با نرم افزار اهمیت زیادی داده ایم. تمامی محصولات در لایت کمپانی بسیار ساده و کار آمد هستند و همانند بقیه نرم افزارها و محصولات سادگی،زیبایی به همراه دارد.

2.دلیل دوم برای بهترین بودن و تبدیل کارلایت به بهترین نرم افزار اتوسرویس لازم است نرم افزار از سبک طراحی به روز در جهان استفاده کند.

شاید طراحی بقیه ی نرم افزار ها در سطح کشور عزیزمان ایران قابل قبول باشد (البته که در ایران نرم افزار هایی با طراحی فوقالعاده داریم ولی فعلا حوزه ی صحبت ما اتوسرویس است) اما در سطح جهانی منسوخ شده هستند.

بنابر این با الگو برداری از بهترین ها در جهان نرم افزاری مطابق با کاربر و سلیقه ایرانی تولید شده که حرفی برای گفتن داشته باشد و دلایل اصلی کاربران عزیز نرم افزار اتوسرویس کارلایت است تا با نرم افزار به راحتی کار کنند و ظاهر پیچیده و خشک باعث خستگی و دل زدگی نشود.

در نهایت یک سوال ساده،حال که قرار است هزینه شود تا نرم افزاری بخریم چرا لوکس و زیبا نباشد؟

 

 

 

 

 

 


در صورت وجود مشکل با شماره 01144156021 تماس حاصل نمایید