دانستنی

بهترین نرم افزار نگهداری خودرو

  • 1402 آذر 06

نرم افزار سرویس دوره ای خودرو

در دنیای ماشینی امروز افراد دارای درگیری های ذهنی و مشغله های بیشماری هستند. پس تمام حواس و فکر و ذکرمان معطوف به یک سری کارهای روتین و روزمره است پس به ندرت می توانیم رخدادها و اتفاقات را به خاطر بسپاریم. به طوری که حتی تاریخ تولد دوستان صمیمی و خانواده را هم گاها فراموش میکنیم. چه برسد به تاریخ عوض کردن روغن موتور یا تاریخ تعویض لاستیک ها ! اما لازم نیست نگران باشید امروز میخواهیم بهترین نرم افزار مدیریت اتوسرویس و نگهداری خودرو را به شما معرفی کنیم.

با این نرم افزار میتوانید به تمام مشتری های خود یادآوری کنید که زمان تعویض روغن خودرو شان فرارسیده یا میتوانید تخفیفات و جوایز را هم به اطلاع مشتری هی وفادارتان برسانید. در ادامه می خواهیم بیشتر در مورد این نرم افزار جالب و هوشمند صحبت کنیم.

 

نرم افزار هوشمند سرویس دوره ای خودرو

کارلایت یکی از بهترین و هوشمندترین نرم افزار های مدیریت مشتری است. این جمله یعنی چه؟ یعنی میتوانید با این نرم افزار با استفاده از این نرم افزار ساده تعویض روغن و هوشمند، مشتری های خود را مدیریت کنید، نیاز های آنها را در هر لحظه بسنجید و خدمات اتو سرویس مثل تعویض روغن، تعویض گیربکس و ... را به آنها یادآوری و در دفترچه سرویس و نگهداری خودرو آن را ثبت کنید.

با این روش ارتباط موثر بین شما و مشتری هایتان بیشتر میشود و تداوم می یابد و باعث حرفه ای تر شدن کسب و کار شما و بهبود تجربه کاربران شما خواهد شد، پس فروش تان بیشتر میشود.

بهترین نرم افزار نگهداری خودرو

نرم افزار کارلایت یک نرم افزار تعمیر و نگهداری خودرو است که ادعا شده که جزو بهترین نرم افزار های تعمیر و نگهداری خودرو محصوب میبشود. دلیل این "بهترین " بودن را در ادامه خواهیم گفت. این نرم افزار ویژگی های خارق العاده ای دارد که باعث تجربه کاربری بهتر ، افزایش فروش و بهبود نظم کارها در مکانیکی شما میشود. اگر این سوال برای شما پیش آمده که چرا باید کار لایت را سفارش دهید به شما پیشنهاد میکنیم ویژگی های این محصول را در ادامه مطالعه کنید:

حافظه قوی

با استفاده از این نرم افزار شما دیگر نیازی ندارید اطلاعات مشتری های تان را در دفتر و سررسید وارد کنید . کار لایت با ذکر تاریخ و ثبت همه جزئیات، به شما کمک میکند تمام اطلاعات ریز و درشت مشتری های خود را در آن وارد کنید و در کمترین زمان بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

عملکرد هوشمند

هوش مصنوعی این نرم افزار با استفاده از دقیق ترین برنامه نویسی ها و الگوریتم ها توانسته به مرحله ای دست یابد که زمان مراجعه بعدی مشتری شما را با توجه به نوع خودرو ، میزان استفاده از خودرو و دیگر ویژگی ها محاصبه کند. با این روش می توانید مشتری های خود را از وضعیت سلامت خودرو آگاه کنید و به آنها کمک کنید بتوانند با بهترین کیفیت از خودرو خود استفاده کنند. سپس می توانید از طریق اس ام اس یه مشتری خود اطلاع دهید که زمان مراجعه اش فرا رسیده .

کاربری ساده

این نرم افزار ، استفاده بسیار آسانی دارد و تمام افراد در تمام سطوح دانش کامپیوتری میتوانند از ان استفاده کنند . و با وجود امکانات فراوانی که این نرم افزار به شما میدهد ، کوچک ترین احساس سخت در استفاده از آن نخواهید داشت و می توانید به راحتی و با چند کلیک ساده از کار لایت استفاده کنید

آموزش کامل

در مورد سادگی استفاده از نرم افزار در گزینه قبل توضیح دادیم ولی برای اینکه مطمئن باشید میتوانید از آن استفاده کنید ، آموزش کامل استفاده از نرم افزار به صورت ویدئویی برای شما تهیه شده . با زبان فارسی و کاملا شفاف . همچنین دفترچه راهنما هم به شما داده میشود تا در صورت نیاز بتوانی از آن برای استفاده از نرم افزار استفاده کنید . پس از دیدن ویدئو های آموزشی و بررسی دفترچه راهنما میتوانید به خوبی و راحت از نرم افزار استفاده کنید

پشتیبانی دائم

با وجود کاربری ساده و آموزش کامل ممکن است شما نیاز داشته باشید با یک پشتیبان صحبت کنید . نگران نباشید ! تیم پشتیبانی ما هم همیشه در کنار شما حاضر است . برای استفاده از نرم افزار هرجا سوال فنی ای داشتید میتوانید با ما در میان بگذارید. در سریع ترین زمان مشکل شمما را بررسی و برطرف میکنیم

به روزرسانی

سازنده این نرم افزار شرکت برنامه نویسی لایت کمپانی میباشد که یک شرکت ایرانی و ثبت شده در زمینه طراحی نرم افزار و سایت میباشد. پس نیازی نیست نگران آپدیت ها باشید. تیم فنی کمپانی کارلایت، آپدیت های دوره ای نرمافرار را انجام میدهند و نرم افزار به سادگی بعد از بروزرسانی ها قابل استفاده و بهره برداری است.

دفترچه سرویس و نگهداری خودرو به صورت آنلاین

شما با استفاده از نرم افزار کارلایت میتوانید به مشتری های خود نسخه آنلاین و مجازی دفترچه سرویس و نگهداری خودرو را ارائه دهید که گاهی موثر و نوین در گسترش کسب و کار شماست این هم دلیلی دیگر برای اینکه میگوییم گارلایت بهترین نرم افزار نگهداری خودرو است. نرم افزار کار لایت در دو نسخه ویندوزی و موبایلی ارائه میشود. در ادامه به بررسی این دو نسخه از بهترین نرم افزار نگهداری خودرو میپردازیم.

 

نرم افزار سرویس خودرو برای ویندوز

قدرتمندترین نسخه نرم افزار مدریت اتوسرویس کار لایت ، نسخه ویندوزی آن است. این نسخه از نرم افزار سرویس و نگهداری خودرو ، یک نرم افزار جامع برای اتوسرویس و شمات که دارای قابلیت آپدیت مکرر و ویژگی های بیشمار است . با این نرم افزار بدون شک تجربه ای بهتر و فوق العاده از مدریت هوشمند اتوسرویس خود خواهد داشت

ویژگی های نسخه ویندوزی نرم افزار کار لایت

کد نویسی قدرتمند: استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری و ساده کردن تمام عملیات های ثبت و بررسی اطلاعات مشتریان به صورت اتوماتیک.

استفاده ساده: زبان این نرم افزار فارسی است و همراه با آن آموزش های ویدئویی و راهنما هوشمند هم ارائه میشود تا بتوانید بهترین تجربه را از کار کردن با نرم افزار داشته باشید.

سرعت بالا: نرم افزار کار لایت در نسخه ویندوزی از پردازنده سیستم شما برای پردازش استفاده میکند و و نیازی به سرور برای محاسبات ندارد پس دارای سرعت بالا در انجام کار است.

هزینه کم: نرم افزار کار لایت دارای هزینه بسیار کمتر نسبت روش های مشابه و نرم افزار های مشابه در بازار ایرانی و بین المللی است.

سایر ویژگی های مشترک بهترین نرم افزار نگهداری خودرو

ویژگی هایی که در هر دو نسخه این نرم افزار خدمات خودرو و مدریت اتوسرویس کاملا یکسان است در ادامه بررسی می شود.

هوشمندی و سادگی: شعار گروه برنامه نویسی لایت کمپانی است.

آموزش: همه نسخه های نرم افزار کار لایت دارای دفترچه راهنما و ویدئو های آموزشی میباشند.

اقتصادی: به منظور دسترسی بیشتر و بهتر این نرم افزار قیمت آن از نمئنه های موجود پایین تر است.

امنیت: اطلاعات مشتریان شما نزد خودتان است و نه ما و نه هیچکس دیگر به آنها دسترسی ندارد.

هدیه: با خرید نرم افزار مبلغی به عنوان شارژ برای حساب پیامکی نرم افزار واریز میگردد.

 



در صورت وجود مشکل با شماره 01144156021 تماس حاصل نمایید