آموزش نرم افزار ویندوز

قابلیت های ویژه نرم افزار تعویض روغن کارلایت

  • 1401 بهمن 25

در این مقاله در مورد قابلیت های ویژه نرم افزار تعویض روغن کارلایت صحبت می کنیم. قابلیت هایی که برای اتوسرویس کاران عزیز مزیت های فراوانی را در بر دارد. البته در مقاله های پیشین در مورد فایده خرید نرم افزار اتوسرویس صحبت کرده ایم.حال در این نوشتار سعی داریم مستقیما در مورد این قابلیت ها از نگاه علمی صحبت کنیم.

 قابلیت نرم افزار تعویض روغن کارلایت | ارسال پیامک یادآوری

مهم ترین قابلیت این نرم افزار یادآوری تمام مشتری های شما برای مراجعه مجدد است. این قابلیت مزیت های فراوانی دارد از جمله مراجعه به موقع و بیشتر توسط مشتری که به افزایش درآمد اتو سرویس کمک بسیاری می کند. همچنین مشکل اصلی مشتری در خصوص گم کردن دفترچه تعویض روغن حل می شود. که خدمت بسیار بزرگی به مشتری از طرف شما خواهدبود.

مسئله مهم تر بازاریابی رایگان برای اتوسرویس شما است. چرا که همان مشتری این قابلیت را به اطرافیان شما معرفی خواهد کرد. و دیگران هم ترغیب مشوند تا برای استفاده از این خدمات به شما مراجعه کنند. به همین سادگی درامد بالایی را بدون درسر جذب می کنید.

 

 قابلیت نرم افزار تعویض روغن کارلایت | ثبت اطلاعات سرویس

در هر بار مراجعه مشتری، شما می توانید مشخصات روغنی که استفاده کرده اید و فیلترهایی که تعویض شده را وارد کنید. حال اگر مشتری در خاطرش نماند که از چه روغنی استفاده کرده است، دیگر دغدغه ای برای شما ندارد. چرا که کارلایت به کمک شما می آید و مشتری شما را خشنودتر از همیشه نگه می دارد.

قابلیت ثبت اطلاعات سرویس مزیت های مهمی دارد، چرا که مشتری شما را وفادار می کند و او را ایجاب می کند که هر بار از شما سرویس دریافت کند.

 

 قابلیت نرم افزار تعویض روغن کارلایت | ارسال پیامک کلی

تصور کنید درهر مناسبتی می توانید به تمام مشتر های اتوسرویس خود اطلاع رسانی کنید. تبریک بگویید و ی از تخفیف ویژه ایی آنها را بهره مند کنید. برای مثال به تمام مشتریان خود اطلاع دهید که 10 درصد تخفیف برای اسفند ماه در نظر گرفته ایدف تا مشتریان شما با خیال راحت به سفر عیدانه بروند. در این صورت درآمد خوب و مشتریان بیشتری را برای شب عید خود تضمین می کنید.

 

تنظیم متن پیامک

در تمام نرم افزار ها شما مجبور هستید از یک پیامک از پیش مشخص شده در پیامک ها استفاده کنید. کارلایت این مزیت را به شما می دهد تا هر متنی که در ذهن شماست در پیامک ارسال کنید. سامانه هوشمند کارلایت به خوبی این شخصی سازی را پشتیبانی میکند. 

بنابراین شنا قادرخواهید بود نسبت به همکاران خود متمایز شوید و هممانند الماس در میان بقیه بدخشید!

 

 قابلیت نرم افزار تعویض روغن کارلایت | تاریخچه تعویض روغن

در مقاله ای مجزا کامل در مورد تاریخچه تعویض روغن و فواید آن صحبت کرده ایم. فرض کنید به هر دلیلی مشتری از شما در خواست کند که به او بگویید در سال چند بار و در چه کیلومتری به شما مراجعه کرده است. در این صورت شما دیگ شرمسار نیستید که ابدا اطلاعی ندارید. چرا که کارلایت با این قابلیت شما را از رقبایتان متمایز می کند.

 

خودکارسازی تمام فرآیندها

شعار همیشگی لایت کمپانی هوشمند سازی در عین سادگی است. در این نرم افزار با کمترین زمان و انرژی حداکثر کار ها را انجام می دهید. تمام پیامک ها خودکار ارسال می شود. هنگام ثبت خودرو تمام مقادیر را کارلایت پیشبینی می کند تا کمترین تایپ را انجام دهید.

در نهایت کار شما در حد وار کردن شماره پلاک و کیلومتر خواهد بود. و تمام کارها را کارلایت به تنهایی برای شما انجام میدهد. و گزارشی سازماندهی شده و مرتب به شما تحویل خواهد داد.

برای مثال: پیامک یاداوری به تنهایی تنظیم و ارسال می شود. هر فرد پیامک مخصوص به خود را دریافت می کند. برای هر مشتری محاسبه خاصی انجام می شود، که مراجعه بعدی آن را پیشبینی و به موقع یادآوری کند. و بسیاری عملیات دیگر که در این مقابله قابل بحث نیست.

 

پشتبانی

با توجه به پنل مدیریتی که برای شما در نظر گرفته شده است که نمونه ان در تصویر زیر قابل مشاهده است، شما می توانید در 24 ساعت شبانه روز به مشکلات خود رسیدگی کنید. و یا مشکل و سوال پیش آمده را با ما در میان بگذارید تا برای راهنمایی های لازم به شما اقدام کنیم.

 

همچنین شارژ نرم افزار به صورت تمام اتوماتیک و لحظه ای صورت می گیرد. و یا حتی از وضعیت ارسال تمام پیامک های خود مطلع می شوید. در نهایت با برقراری یک تماس با کارشناسان ما همیشه آماده اند تا راهنمایی های لازم را برای آسودگی خاطر شما انجام دهند.

 

سخن پایانی

ما در زندگی با اتوسرویس ها تقریبا تمام احتمالا را در نظر می گیریم. در نهایت کارلایت تمام ان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. تعمل در خرید و استفاده از این نرم افزار یعنی به تعویق افتادن موفقیت اتو سرویس شما. پس برای بهترین بودن عجله کنید و آخرین نسخه ان را تهیه کنید.

تنها کاری که برای شروع نیاز است انجام دهید که وارد بخش ثبت نام شوید و اطلاعات خود را برای خرید این نرم افزار وارد کنید. به مشتریان خود مژده دهید که با خدمات فوق العاده ای به سراغ آن ها می آیید.

با تمامی مطالب بیان شده اگر اطلاعات بیشتری در مورد پشتیبانی نرم افزار کارلایت نیاز دارید، کافی است با شماره مستقیم 01144156021 یا راه های ارتباطی دیگر با ما در تماس باشید. تا زمانی را به مشاوره رایگان شما اختصاص دهیم.

 

 


در صورت وجود مشکل با شماره 01144156021 تماس حاصل نمایید