خبری

کارت سرویس تعویض روغنی

  • 1402 دی 26

کارت سرویس تعویض روغنی، یک کارت یا برگه کاغذی است که اطلاعاتی مانند تاریخ تعویض روغن، نوع روغن موتور استفاده شده، مقدار روغن، فیلتر روغن  موتور خودرو و یا سایر خدمات را در خود ذخیره می‌کند. مطمئنا با مشکلات نگهداری و استفاده از این کارت ها آشنا هستید. همراه ما باشید تا با معرفی نرم افزار مدیریت اتوسرویس کارلایت  شما را از این مشکلات نجات دهیم.

درست است که کارت سرویس تعویض روغنی، یک سند مهم برای نگهداری و تعمیر خودرو است. این کارت به صاحب خودرو کمک می‌کند تا تاریخ تعویض روغن موتور را به یاد داشته باشد و از استفاده از روغن موتور نامناسب یا فیلتر روغن خودرو نامناسب جلوگیری کند. همچنین، این کارت می‌تواند در صورت بروز مشکل در موتور خودرو، به تعمیرکار کمک کند تا علت مشکل را تشخیص دهد.

اما این کارت ها همیشه در معرض خرابی و گمشدن هستند . و گاهی در دسترس نبودن این کارت ها مشکلات جبران ناپذیر و هزینه های بالایی را بوجود می آورد. با خرید نرم افزار هوشمند تعویض روغنی کارلایت ، برای همیشه از شر این مشکلات خلاص خواهید شد.  

معایب دفترچه تعویض روغنی

امکان گم شدن یا خراب شدن: دفترچه تعویض روغنی یک سند کاغذی است و احتمال گم شدن یا خراب شدن آن وجود دارد. در این صورت، صاحب خودرو ممکن است اطلاعات مربوط به نگهداری خودرو را از دست بدهد.

امکان عدم به‌روزرسانی: کارت سرویس تعویض روغنی معمولاً توسط تولیدکنندگان خودرو تهیه می‌شود و ممکن است با گذشت زمان، اطلاعات آن منسوخ شود. در این صورت، صاحب خودرو ممکن است اطلاعات نادرست یا ناقصی را در مورد نگهداری خودرو دریافت کند.

عدم انعطاف‌پذیری: دفترچه تعویض روغنی معمولاً بر اساس شرایط استاندارد و متوسط ​​استفاده از خودرو تنظیم می‌شود. در صورتی که خودرو در شرایط نامساعد یا با شدت بیشتری مورد استفاده قرار گیرد، ممکن است نیاز به تعویض روغن موتور در فواصل زمانی کوتاه‌تری باشد. در این صورت، دفترچه تعویض روغنی ممکن است اطلاعات دقیقی را در اختیار صاحب خودرو قرار ندهد.

برای کاهش این معایب، صاحبان خودرو می‌توانند از روش‌های جایگزینی مانند استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت نگهداری خودرو یا استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی استفاده کنند. 

کارت سرویس تعویض روغنی آنلاین

با توجه رشد دنیای دیجیتال در کسب و کار، خرید نرم افزار اتوسرویس کارلایت برای پیشرفت و افزایش درآمد هر مجموعه تعویض روغنی واجب است.  در ادامه مهمترین مزایای خرید نرم افزار مدیریت اتوسروی کارلایت را بیان خواهیم کرد.

امکان ذخیره‌سازی اطلاعات به‌صورت دیجیتال: این روش‌ها امکان ذخیره‌سازی اطلاعات به‌صورت دیجیتال را فراهم می‌کنند که احتمال گم شدن یا خراب شدن آنها را کاهش می‌دهد.

عملکرد هوشمند: هوش مصنوعی به صورت خودکار زمان مراجعه بعدی کاربر را محاسبه می کند و در زمان مناسب از طریق پیامک به کاربر یادآوری می کند.

امکان به‌روزرسانی اطلاعات: این روش‌ها امکان به‌روزرسانی اطلاعات را به‌صورت منظم فراهم می‌کنند تا اطلاعات همیشه دقیق و به‌روز باشند.

امکان انعطاف‌پذیری بیشتر: این روش‌ها امکان انعطاف‌پذیری بیشتر را فراهم می‌کنند تا صاحب خودرو بتواند بر اساس شرایط خاص خودرو خود، زمان تعویض روغن موتور را تعیین کند.

امکان دسترسی آسان: کارت سرویس تعویض روغنی آنلاین همیشه در دسترس است و صاحب خودرو می‌تواند در هر زمان و مکانی به آن دسترسی داشته باشد.

کاربری ساده: با وجود امکانات فراوان، کارلایت دارای فضای کار بسیار ساده ای است که به شما این امکان را می دهد که با کمترین دانش کامپیوتری از آن استفاده کنید.

پشتیبانی دائم: تیم پشتیبانی همیشه آماده پاسخگویی به صوالات فنی شما عزیزان است. در کنار شما هستیم تا در کوتاه ترین زمان سوالات و مشکلات را برطرف کنیم.

آموزش کامل: در پکیج کارلایت آموزش کامل نحوه استفاده از آن هم به صورت ویدئویی و هم به صورت دفترچه راهنما در اختیار اتوسرویس کاران عزیز قرار می گیرد.

 

برای استفاده از کارت سرویس تعویض روغنی آنلاین، همین حالا برای خرید و دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.



در صورت وجود مشکل با شماره 01144156021 تماس حاصل نمایید